مدیریت آرایشگاه نه
مدیریت آرایشگاه نه
یکی از نکات بسیار مهم در مدیریت آرایشگاه نه این است که مدیریت صحیح در آرایشگاه را استقرار دهیم. برای مثال استقرار و ایجاد حلقه آتش در سالن
های آرایش نه یا زیباکده ها است. متأسفانه این تکنیک جدید برای همگان بسیار نامفهوم و برای خواص بسیار مفهومی است و به نظر می رسد حلقه
مفقوده در سالن داری نوین و حرفه ای است. باید اذعان نمود که آموزش مستمر پرسنل توسط افراد زبده و حرفه ای و برند نیز بسیار مهم است. که دکتر
مازیار میر به شدت روی این مسئله تاکید و تعصب خاصی دارد او می گوید در سالن های مختلفی که در ممالک مختلف از جمله ترکیه، دبی، ابوظبی، قطر،
گرجستان، ارمنستان و حتی تایلند و….
لطفا فیلم زبان بدن پرسنل در آپارات https://www.aparat.com/v/9uyoDمشاهده فرمایید.

مدیریت آرایشگاه نه
لطفا فیلم مدیریت سالن های زیبایی در آپارات https://www.aparat.com/v/gQRx1مشاهده فرمایید.
برای تحقیق و توسعه بازار مراجعه کردم نکات بسیار ریز و تاثیر گذاری را دیدم که متأسفانه در کشور عزیزمان حلقه های مفقوده است. آری، لطفا
شک نکنید که یک عکس حرفه ای مطابق ژورنال و یا قوانین زیبایی شناسی، هزاران برابر محتوای بد می تواند اثر نماید. در سالن های زیبایی در تهران و
شهرستان ها به یک نکته بسیار مهم پی بردم؛ و آن این است که احساس خوشایند و به یاد ماندنی همراه با ذهنیت سازی در قلب و فکر مشتری که ما
به روز هستیم و برای رفاه و سلامتی حال شما همزمان با مد روز و به سرعت در حال حرکت رو به جلو هستیم” می تواند هم تحریک کننده باشد و هم
مشتریان را با مدیریت کوکائینی برای همیشه به سمت شما جذب کند. در ادامه دکتر مازیار میر چنین ادامه دادند که کار کردن در سالن های زیبایی و
آرایشگاه های نه کاری بسیار حساس است و اگر در کار عشق و علاقه وجود نداشته باشد خانم ها هرگز به شما مراجعه ننموده و شما را به آشنایان
خود نیز معرفی نمی کنند. فرد یا افرادی که فقط برای کسب درآمد به این رشته وارد شده اند به سرعت هم ورشکسته، دلشکسته، و خسته از آن بیرون
می روند. پس لطفا و حتماً ابتدا عاشق این کار شده و سپس وارد آن شوید.
لطفا فیلم آموزش مدیریت حرفه ای سالن های زیبایی در آپارات https://www.aparat.com/v/dFL1mمشاهده فرمایید.

مدیریت آرایشگاه نه
مدیریت آرایشگاه نه
سایر سرفصل های این کارگاه آموزشی
- چگونه خانمها را به آرایشگاه جذب و ماندگار کنیم؟
- تکنیک های پیشرفته ذهنیت سازی و بحران سازی ۲۰۱۸
- جذب و اقناع روانی خانم ها
- نکات مهم پیرامون ۵s – CRM
- شبکه های اجتماعی و برندسازی و تبلیغات حرفه ای
- برخورد با مشتریان ناراضی
- آشنایی با جدیدترین فنون پیشرفته ارتباطات غیرکلامی
- تکنیک های پیشرفته مدیریت و رهبری و…
درباره این سایت